вторник, 8 ноември 2011 г.

ДОМАШНИ БОНБОНИ С РОМ

Тази изключително сполучлива  рецепта e адаптирана от http://www.joyofbaking.com/ . Лично за мен, това са най- вкусните домашни бонбони, които съм яла. 





Продукти:

150 г  ядки по избор (лешници, орехи, бадеми)
125 г ситно смлени бисквити или вафлени фунийки за сладолед, вафли
60 г пудра захар
2 с.л неподсладено какао
2 с.л светъл царевичен сироп (или глюкоза, мед, кленов сироп) ( аз ползвам мед)
60 мл  ром*


За овалване:

Пудра захар, какао, смлени ядки, кокос, разтопен шоколад, шоколадови пръчици и каквото още ви хрумне :)

*Ако не желаете да ползвате алкохол  може да го замените с портокалов сок.

Приготвяне:

Ядките се запичат в сух тиган докато не станат ароматни. Смилат се на ситно. След това се смилат и вафлите. Всички съставки се смесват заедно в купа и се разбъркват хубаво. Ще забележите, че полученото тесто лепи доста, затова може да го оставите в хладилника, завито във свежо фолио за да стегне . После става много лесно за работа.Но аз лично никога не чакам, правя бонбоните веднага :) С чаена лъжичка оформете топчета и ги оваляйте в предпочитаната глазура. В случая, аз ги потапях в разтопен на водна баня шоколад- бял и черен.И декорирах с шоколад.  :) Този вариант е най- предпочитания вкъщи.

Съхраняват се в хладилник.








Ето и оригиналният клип за приготвянето им, може да ви бъде от полза:

Няма коментари:

Публикуване на коментар