петък, 15 март 2013 г.

Мъфини с фета ,бекон и кисели краставички






Сега ще ви покажа на какво се спрях за днешната късна закуска . Рецептата е импривизирана,  авторска и много сполучлива. Няма да съжалявате ако опитате, обещавам! :)


Продукти:

100 г сирене фета
100 г бекон
50 г синьо сирене( по желание)
3-4 кисели краставички
1 ч ч кисело мляко
1 ч л сода за хляб
3 яйца
3 с.л олио
2 ч ч брашно
Подправки на вкус.( Аз използвах шарена сол, чубрица и черен пипер.)




Приготвяне:

Разбиваме хубяво яйцата. Към тях прибавяме киселото мляко със содата, олиото и постепено и брашното. Нарязва ме сирената и крастваичките на малки кубчета и прибавяме и тях. Загряваме фурната на 180 градуса , като поставяме скарата на най-ниското ниво. Разпределяме равномерно сместа в тавичката за мъфини, като или сме я намазнили предварително( това е важно, защото в самите мъфини мазнината е много малко и шанса да залепнат е огромен), или сме  поставили хартиени формички.  Печем около 25 минути или докато клечка забита в центъра излезе суха. По желание , настъргваме кашкавал отгоре. 
Много вървят с чаша студен айрян :)














7 коментара:

  1. Ох, Петрова, много ме изкушават тези мъфини. Дали и от тях мога да направя двойна доза?! Хи хи хи! Трябва да се пробват непременно

    ОтговорИзтриване
  2. Пазиш упорито за себе си тайната на двойната доза, ти! Не те е срам :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз по-вкусни солени мъфини не съм яла :) Ще се правят в най-скоро време :)

    ОтговорИзтриване
  4. Mного благодаря, кукундрелке :))) Радвам се, че ти харесаха :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ох, днес ги правих и вече ги няма. Много вкусни са, Джулс :) Само дето сложих обикн. сирене, шунка и маслинки също, но станаха супер. Единствено ми се залепиха много за хартиените формички, но явно са някакво менте (от Джъмбо)

    ОтговорИзтриване
  6. Аааааа и на мен безумно много ми се залепиха за хартиените формички! Реших, че в мен е проблема ама Юлето не казва тайната май :) Днес явно всички сме ги правили :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма тайна, лепят се :) Мазнината в рецептата е много малко-това е причината. И доста често се случва със солените мъфини:) Сладките обикновено не се лепят.

      Изтриване